Spørgsmål:
Hej brevkasse.
Når min kæreste og jeg har sex med kondomer oplever jeg, at der efterfølgende en del sekret i min skede. Kondomet er intakt og sidder på som det skal, så jeg tænker umiddelbart ikke det kan være sæd, men det bekymrer mig alligvel. Kan det være min egen lubiraktion? Det er hvid, slimet og smager salt..
Mange hilsner fra en bekymret sjæl

Svar:
Hej med dig.
Det lyder til, at det er øget udflåd du får - altså din egen lubriaktion. Det er helt almindeligt. Når man er tændt og seksuelt ophidset dannes der nemlig mere udflåd - det er en kropslig reaktion. Du kan finde mere information om udflåd her og lubrikation her.
Vi håber, du kunne bruge vores svar til noget. Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os igen. Vi har åbent alle hverdage mellem kl.15-19 på chat, brevkasse og telefon 70 20 22 66.
Hilsen Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år