Spørgsmål:
hej jeg er en dreng på 14 år og jeg ville spørge om 14 cm slap penis er for småt til pigen? min penis er 21 cm stiv er det for småt?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål!
Den pikstørrelse du skriver er et godt stykke over gennemsnittet, så det korte svar er, at din pik slet ikke er for lille.
Vi vil dog også lige understrege, at pikstørrelsen slet ikke er det vigtigste for, om man kan have et godt, dejligt og tilfredstillende sexliv.
Det er ikke alle piger, kvinder, drenge eller mænd, der synes at en stor pik er det mest tiltrækkende, og der er masser måder at give sin partner nydelse på, som ikke har noget med pikken at gøre. Sex med munden (oralsex) og med hænderne, kan være lige så dejligt eller dejligere!
Langt de fleste har en pik, som er kortere end 21 cm, og det er der slet intet problem i. Hvis du er mere nysgerrig på pikken og pikkens størrelse, kan du læse en masse mere på vores emnesider her og her.
Vi håber, det har været svar på dit spørgsmål! Hvis du gerne vil have yderligere rådgivning, er du meget velkommen til at skrive til os på chat eller ringe på 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx140
Dreng/Mand på _ år