Spørgsmål:
Hej sexlinien hvordan kan man hurtigt få sin penis stiv eller til folde sig ud? Hvergang jeg med en pige og min penis er slap og vi skal til at lave noget seksuelt, er jeg altid bekymret for hun skal se den når den er slap. Min penis er dsv utrolig lille når den er slap. Så hvordan kan jeg få den til folde ud eller være Stiv inden hun ser den? Jeg kender allerede metoden med røre ved penishoved, men er der en anden?

Svar:
Hej med dig :)
Først og fremmest vil vi lige sige at der er mange piger der rigtig godt kan lide og synes at det er frækt at se en penis vokse fra lille til større, når man skal til at have sex. Hvis du tænker at alle piger ikke vil kunne lide en lille penis i slap tilstand, er det overhovedet ikke tilfældet for alle :)
Hvis du alligevel gerne vil have stiv pik inden hun ser den, kan du prøve at have noget forspil inden I tager tøjet af, hvor du får mulighed for at blive tændt og måske også rør omkring penis for at stimulere. Du kan f.eks. bruge god tid på at ligge og kysse, kæle og gnide dig op ad hende.
Vi håber at du kan bruge svaret, og du er altid meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15 og 19 på telefonnummer 70 20 22 66.
De bedste hilsener Sexlinien
XX 18