Spørgsmål:
Blødning efter intimbarbering. Er begyndt at bløde, meget meget meget lidt, men ved sku ikke rigtigt, om det er farligt, det er stoppet en halv time efter barbering. men er stadig lidt bekymrede. Skaden er sket lidt over pungen. Er det farligt?

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Fint at det er stoppet - nej det er ikke farligt at bløde lidt. Det kan nemlig godt tage noget tid før det stopper, når såret er i noget meget sart ud, som alle kroppe har (skridtet eller f.eks. ørerne). Det er fint nok at såret er ømt et par dage, men hold øje med at det ikke bliver gult og lugter. Det er nemlig tegn på betændelse og så tager det længere tid at behandle væk.
Men det skulle gerne gå væk af sig selv. Alle der barberer sig prøver at snitte hul så det bløder en gang imellem.
Se mere om intimbarbering på sexlinien.dk ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109