Spørgsmål:
Hej Sexlinien Tak for svaret på mit spørgsmål på -ID 119732 I svarer dog ikke helt på mit spørgsmål syntes jeg. Det jeg savner svar på er om hvorfor min tissemand aldrig bliver stiv og hvorfor jeg ikke bliver seksuelt opstemt? Når min tissemand bliver stiv hænger den og stritter ikke som den burde. Jeg opfatter mig ikke som stresset, angst eller har en depression.

Svar:
Hejsa
I dit gamle spørgsmål fortæller du, at du måske altid har døjet med dette problem og har opsøgt læge angående problematikken. Vi har desværre ikke svaret på, præcis hvorfor det kan være at du oplever, at din tissemand ikke bliver stiv, eller du ikke har meget sexlyst.
Det er jo meget forskelligt hvor stor lyst man har til sex, og det er jo helt okay og helt normalt, hvis ikke man har så meget lyst. Det er super godt, at du snakker med din kæreste om det – det skal du bare blive ved med. Men hvis ikke du har lyst til sex synes vi ikke at du skal gå på kompromis med det. Det kan ende i en ærgerlig situation, hvis du kaster dig ud i noget du ikke har lyst til. Det er virkelig vigtigt, at i snakker sammen om hvad du har lyst til, og hvad din kæreste har lyst til, og hvordan i kan få det til at virke, så i begge to er glade og trygge seksuelt. Hvis du aldrig rigtig har haft særlig meget lyst til sex, kan det jo godt være at du bare ikke har så meget lyst. Og det er helt okay:)
Hvis du enten synes du har oplevet en ændring i hvordan din penis bliver stiv, eller bare gerne vil have nogle flere svar, vil vi referere tilbage til svaret om at tage til lægen igen og blive henvist til sexologisk klinik. Det er den mest professionelle hjælp du kan få, og derfor tror vi, at det er der du kan få de bedste svar.
Du er også altid velkommen til at chatte eller ringe til os på 70 20 22 66
Rådgivningen er åben alle hverdage fra 15-19
Mvh Sexlinien