Spørgsmål:
Hej jeg er en pige der lige har fået et sexlegetøj Og vil vide hvorfor det kun virkede Den ene dag virkede det og den anden dag der virkede det ik

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Vi er usikre på, om du mener at dit sexlegetøj ikke virkede pga. batterier eller lignende, eller om det ikke gav dig en orgasme hvér gang. Hvad for noget sexlegetøj brugte du? Stod der noget på indpakningen dit sexlegetøj lå i, før du tog det i brug? Hvis det ikke har noget med batterier eller fejl i elektronik, har det så noget at gøre med hvilken måde du bruger det på?
Skriv gerne nogle flere informationer i et nyt spørgsmål.
Du kan se mere som sexlegetøj på sexlinien.dk. Bare klik hér.
Du kan også se mere om pigers/kvinders orgasmer ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109