Spørgsmål:
jeg har leget lidt med butt pluge og vil gerne prøve men en strap on men er meget i tvivl hvor stor/lang den dildo må være før ar det ville vlive farligt eller kunne gøre skade

Svar:
Hej med dig
Dildoen kan være så stor og så lang, som du har lyst til.
Hvis du ser på buttplugs kan du se, at de har noget for enden som agerer som stopklods. Det vil være en god idé, hvis du bruger en dildo med noget lignende for enden, så du kan hive den ud igen.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kan du ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15-19. Telefonnummeret er 70 20 22 66
Hilsen Sexlinien, XX134