Spørgsmål:
Hej, Hvis jeg har onaneret i flere timer og jeg så cummer, så er det helt tyndt. Nærmest ligeså tyndt som vand. Er det normalt?

Svar:
Hej med dig
Vi forstår på dit spørgsmål, at hvis du onanerer flere gange i løbet af nogle timer, bliver din udløsning meget tynd og vandet.
Det er helt normalt. Når du onanerer flere gange i løbet af nogle timer, kan din krop ikke nå at producere flere sædceller, som er årsagen til at din udløsning bliver tykkere og får en mælkeagtig farve. Derfor bliver din Så alt i alt er der ikke noget du skal være bekymret for.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år