Spørgsmål:
Hej, jeg er en fyr på 30 år, jeg går rundt og eksperimenterer lidt med pigeundertøj. Det vil sige trusser og g-strenge. Jeg elsker at gå rundt i mit eget hjem med pige underbukser på! Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare altid godt kunne lide det! Kan I hjælpe mig med at svare på, hvorfor jeg mon godt kan lide det?

Svar:
Hej med dig, og tak for dit spørgsmål!
Det lyder dejligt, at du er i en proces med at eksperimentere. Det er helt normalt, at få lyst til det på et tidspunkt i sit liv.
Der kan være mange grunde til, at man får lyst til at prøve noget pigetøj som fyr og uanset hvad, er det i hvert fald helt okay. Måske er du i gang med at lære nogle nye sider af dig selv at kende? Der er bare godt, hvis du fortsætter med at være nysgerrig og åben overfor dig selv.
Du kan læse mere om køn, identitet og tøj på vores hjemmeside: /www.sexlinien.dk/emneside-seksualitet-og-koen/genderbending
Hvis du har flere spørgsmål til det, eller brug for nogle at snakke med, er du velkommen til at skrive herind på chat eller ringe på 70 20 22 66 på hverdage mellem 15-19.
Venlig hilsen
Sexlinien XX11
Dreng/Mand på _ år