Spørgsmål:
Jeg elsker bare binge-watching serier sammen med min veninde. Vi har hver vores yndlingsserier og vi er gode til at være med til at se hinandens. Vi sidder på sengen og flyder imens og nusser hinanden lidt. Min venindes hånd lander altid lissom tilfældigt" nede i mit skød ud for revnen mens hun nusser videre. Jeg kan supergodt li det og har sådan en lyst til at trække mine bukser ned. Men mine forældre synes jo jeg skal være en pæn pige og det kan jo også være tilfældigt og måske er der slet ikke noget i det. Jeg kan jo sagtens ta fejl. Hvad syens i jeg skal gøre?

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Det lyder rigtig hyggeligt og dejligt at se film og nusse med din veninde. Hvis du gerne vil hive dine bukser ned mens din venindes hånd ligger i dit skød, er det vigtigt at du er sikker på, at din veninde også har lyst til det. Du kan måske prøve at spørge, hvordan hun har det med at have sin hånd i dit skød. Eller spørge om der er et sted på kroppen hun gerne vil nusse dig, eller gerne vil have at du nusser hende.
I forhold til dine forældre, bliver du ikke en mindre pæn pige, af at blive nusset i skødet uden bukser på. Det er helt almindeligt at have lyst til berøring og måske sex med sin veninde. Det har intet at gøre med, hvilken slags pige du er.
Vi håber at dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 81 alle hverdage fra 15.00 – 19.00.
Med venlig hilsen
Sexlinien