Spørgsmål:
Jeg kan ikke få min pik til at være stiv særligt længe når jeg er sammen med min kæreste. Jeg har bollet før med andre piger hvor det fik fint. Jeg ved ikke hvorfor men det vil bare ikke. Og jeg synes ellers hun er lækker om alt muligt. Hvad kan jeg gøre?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
Du skriver, at du ikke kan få din pik til at være stiv særligt længe i dit nye forhold med din kæreste, men det ikke har været et problem i dine tidligere seksuelle forhold. Det kan skyldes, at du har stærke følelser for din kæreste eller har større forventninger til dig selv om, hvordan du bør tilfredsstille hende seksuelt. Og måske har du en forestilling om, hvad din kæreste forventer af dig seksuelt. Derfor kan det hjælpe at tale med din kæreste om, hvad du føler. Måske finder du ud af at din kæreste slet ikke har de forventninger, som du tror?
Du er velkommen til at kontakte os igen. Det kan være der kan komme flere nuancer på samtalen, hvis du skriver eller ringer ind. Det kan du gøre alle hverdage fra 15-19. Vores nummer er 70 20 22 66.
Hilsen Sexlinien