Spørgsmål:
Hej sexlinien! Jeg er ikke flov over det. Jeg har en lille fetish jeg gerne vil dele med jer. Jeg elsker i privaten altså der hjemme i min lejlighed, både om dagen og i min seng når jeg sover at gå rundt med pige trusser og g-strenge. Det er specielt 2 par jeg elsker mest at gå i nogle pink farver, har også andre farver. Kan i måske hjælpe med at svare mig på hvorfor det er jeg har lysten til det. Går ikke rundt i det ude i offentligheden det tør jeg ikke. Mvh. Sød anonym fyr på 30 år

Svar:
Hej med dig!
Du skal slet heller ikke være flov over det. Det er helt normalt at have lyst til, og måske synes det er frækt, at gå i noget bestemt tøj. Der er rigtig mange der har det ligesom dig. Præcis hvorfor man har lysten til det er svært at sige. Det er som med så mange andre ting, bare sådan man er født J.
Nogen synes måske bare det er dejligt at føle sig lækker i en bestemt slags tøj, måske strammer det på en dejlig måde, eller måske føles det lidt frækt fordi det er ”hemmeligt”.
Hvis du helst bare vil udleve det i hjemmet – skal du bare gøre det. Men du behøver overhovedet ikke skamme dig over, hvis du har lyst til at tage det undertøj på i offentligheden, i stedet for dit andet undertøj. Man må helt selv bestemme, hvilken slags tøj man går i.
Vi håber dette svar kunne hjælpe dig lidt.
Ellers er du altid velkommen til at chatte eller ringe til os på 70 20 22 66
Mvh Sexlinien