Spørgsmål:
Hejsa jeg havde sex med min kæreste i går. Det var var dejligt men bagefter sagde hun at min sæd havde en mærkelig farve. Jeg spurgte hvad hun mente, og så sagde hun bare at det var lidt gul agtigt jeg ved ikke hvad jeg skal gøre burde jeg gå til legen? Det ville også bare være virkeligt akavet hjæælp

Svar:
Hej med dig
Det er ikke mærkeligt, at din sæd er gul-agtig. Hvis spermen har været i kroppen i lang tid, kan den ændre farve til gul. Det er derfor ikke noget, du skal være bekymret for.
Prøv at se, om den skifter farve, hvis du får udløsning flere gange.
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive/ringe herind igen på tlf. 70 20 22 66. Vi har åbent alle hverdage fra kl.15-19.
Hilsen Sexlinien, xx134
Dreng/Mand på _ år