Spørgsmål:
Hej Jeg søger sex fordi min kæreste ikke vil have sex med mig. Hun afviser mig hele tiden. Jeg savner sex så derfor søger jeg her.

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål,
Her hos Sexlinien kan vi ikke hjælpe dig med at finde en sexpartner. Vi er en rådgivning hvor man kan stille spørgsmål, eller få råd og vejledning omkring seksuelle problematikker. Du er velkommen til at kontakte os igen hvis du har brug for rådgivning, hvor vi eventuelt kan tale om de problemer din kæreste og dig har i jeres forhold, men vi kan ikke hjælpe dig med at finde en at have sex med. Hvis du vil i kontakt med en rådgiver, så kan du ringe til vores telefon på alle hverdage mellem kl. 15 og 19 på 70 20 22 66.
De bedste hilsener Sexlinien