Spørgsmål:
Tøj valg! Hej jeg har en lille secret for mig selv. Jeg kan godt lide at gå med kvinde/pige tøj. Det hele startede da jeg var 14 år gammel hvor jeg eksperimenterede lidt med det, det vil sige G-streng, trusser og strømpebukser/nylon. Jeg følte at jeg blev virkelig tændt af det. Og det gør jeg stadig nu hvor jeg er 32 år hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde i min hyggelig gemakker, tager jeg straks G-streng og strømpebukser på, føler mig også ret godt tilpas i det når jeg har det på. Men jeg går lidt tys tys med det, fordi jeg ikke vil mobbes.

Svar:
Hej med dig
Det lyder da som en rar oplevelse og noget du bare skal blive ved med, hvis du synes godt om det. Der er rigtig mange der har det ligesom dig og det er kun godt. Nogle kan måske godt have nogle meninger om det som ikke kun er positive, men det er ikke grund til at gå med det for dig selv, hvis du gerne vil finde nogle at dele det med. Du kan prøve at tænke over om du kender en som du er ret sikker på ikke vil dømme dig for det, og dele det med dem. Du kan også finde nogle fællesskaber på internettet, med folk der også kan lide at gå i kvindetøj, hvor du kan dele det. Du kan prøve at søge dig frem. Lige meget hvad er der rigtig mange andre der har det ligesom dig og det er bestemt ikke noget man skal skamme sig over.
Vi håber dette har givet et nogenlunde svar på dit spørgsmål. Hvis du har lyst til at snakke mere om det, så er du velkommen til at gøre brug af vores chat eller telefon (70202266) i hverdage fra 15-19.
Mvh, Sexlinien