Spørgsmål:
Er det normalt at ens penis gør ondt når man holder den og skal til at hive vis det ikke er første gang den dag

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Det er helt normalt at ens penis kan være øm, hvis man har onaneret med den flere gange på samme dag. Det er ikke farligt og kan sammenlignes lidt med, at man har ondt i fødderne efter en lang gåtur. Det kan være en god idé at give sin penis lidt ro, hvis den er øm efter onani eller at forsøge at onanere på en anden måde, hvor man ikke har lige så hårdt fat om den.
Vi håber at dette er svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon alle hverdage fra 15.00-19.00 på nummeret 70 20 22 66.
Med venlig hilsen
Sexlinien