Spørgsmål:
Jeg tænker på tykke mennesker når jeg onanerer og bliver tændt af såkaldt "weight gain". Jeg har prøvet at onanere til "almindeligt" porno, men bliver aldrig tændt nok og er aldrig kommet af det. Da jeg først begyndte at onanere tænkte jeg at jeg nok ville blive tændt af at dyrke sex med en anden, men selvom at de fyre jeg har været sammen med har været flotte og de har tændt mig virkelig meget, har jeg aldrig kunnet komme. Det er altså kun når jeg tænker på tykke mennesker. Superfrustrerende, fordi jeg for det første selv er ret bange for at blive tyk, og fordi jeg oprigtigt synes at min nuværende kæreste (som er undervægtig) er virkelig smuk og sexet. Jeg skammer mig vildt meget over min fat fetish, har aldrig snakket om den før nu, og jeg er bange for at jeg aldrig kommer til at komme uden at tænke på tykke mennesker.

Svar:
Hej :)
Tak for at skrive herind, det lyder til at være nogle svære tanker du går rundt med.
Du skriver at du skammer dig, og den skam ville vi selvfølgelig ønske vi kunne fjerne fra dig. Den "fetish" du har, er der mange andre mennesker som også har, så du er virkelig ikke alene. Det er vigtigt at understrege at der ikke er noget galt i at tænde på tykke mennesker, problemet her lyder til at være at du udelukkende kan komme ved disse tanker, og at det påvirker dit sexliv negativt. Det du tænder på nu, kan også godt ændre sig og er derved ikke statisk - måske kan det berolige dig lidt også.
Måske du allerede har udforsket nogle måder at have sex på, hvor du kan forsøge at komme på en anden måde? Du kan prøve enten at komme lidt ud af hovedet og ned i kroppen - fokuser på din vejrtrækning og prøv at mærk din krop, hvor og hvad føles godt? Du kan også prøve at fokuserer på det du synes er smukt og sexet ved din kæreste? Så du på en måde ikke giver plads til de tanker du oplever som negative.
Derudover skriver du selv at du er bange for at blive tyk, det er måske relevant at undersøge nærmere? Måske påvirker denne frygt dine seksuelle tanker også?
Det lyder ihvertfald til at både seksuelle tanker om tykke mennesker, og frygt for selv at blive tyk, er tanker der fylder meget for dig - der er en mulighed for at disse tanker forstærker hinanden. Det kan være det ville hjælpe dig at snakke med en professionel om dette, hvis du er åben for det.
Vi har desværre ikke et mere konkret svar, men håber at dette kan hjælpe dig:)
Du er også velkommen til at skrive til os over chat, eller ringe til os på 70202266. Begge dele kan du gøre i tidsrummet 15:00-19:00 alle hverdage.
Mvh Sexlinien