Spørgsmål:
Jeg er en pige på 20år og jeg har en kæreste som kan kan lide at blive suttet på pille men siden jeg har en rimelig lille krop er det ikke så sjovt for mig fordi jeg slet ikke kan få så meget ind så er nogen måde hvor man kan gå mere ind i munden so f at ligge sig på en bestemt måde

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
Vi kender desværre ikke til bestemte måder man kan ligge på, som vil hjælpe, hvis det mærkes ubehageligt, at få en pik i munden. Overordnet vil vi minde om, at du ikke er 'forpligtet' til at gøre noget seksuelt for din kæreste, som du ikke har lyst til eller som mærkes ubehageligt for dig. Sex skal være rart for begge parter — og bare fordi den ene part tænder på noget bestemt, betyder det ikke, at de anden part skal gøre det.
I stedet vil vi råde til, at du og din kæreste udforsker andre måder, I kan have sex på, som føles rart for jer begge to. Sex er mange ting, og man behøver ikke begrænse sig til penetrationssex og oralsex. I kan eksempelvis også eksperimentere med måden I taler til hinanden under og op til, at I har sex — eller fokusere på forspil med massage, kærtegn og kys over hele kroppen.
Overordnet vil vi minde om, at du ikke er 'forpligtet' til at gøre noget seksuelt for din kæreste, som du ikke har lyst til eller som mærkes ubehageligt for dig. Sex skal være rart for begge parter — og bare fordi den ene part tænder på noget bestemt, betyder det ikke, at de anden part skal gøre det.
Vi beklager, at vi ikke kunne svare på netop det, som du efterspurgte. Men vi håber at dette svar alligevel har været en hjælp for dig. Du er meget velkommen til at skrive til os på chat eller ringe på 70 20 22 66 for nærmere rådgivning. Din kæreste er selvfølglig også meget velkommen til at kontakte os for rådgivning.
Med venlig hilsen
Sexnlinien, xx140