Spørgsmål:
Jeg går på gym og går jo lidt til fester af og til osv. Så jeg har efterhånden haft sex en del gange. Jeg har så lagt mærke til at jeg er "slem til" at røre mig selv under sex, det er ret ubevidst. Det kan være klitten, lårene, brysterne eller røven, et sted man lige synes trænger til at blive stimuleret lidt ekstra. Det er overhodet ikke for at disse mine partnere og der er aldrig nogen der har sagt noget, men jeg kunne jo være bange for at de tænker de ikke gør det godt nok eller at det er noget mærkeligt noget at gøre. Og jeg gider ikke være mærkelig. Og det er jo ikke fordi de ikke gør det godt nok. Bør jeg vænne mig af med det eller er det almindeligt for piger at røre sig selv under sex? Tak for jeres svar på forhånd.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål
Det er helt almindeligt at røre ved sig selv under sex og der er intet i vejen med at gøre det. Hvis du gerne vil stimuleres bestemte steder kan du sagtens selv gøre det, men hvis du også gerne vil have den anden person til at røre dig på bestemte steder, så er det også noget du sagtens kan sige til dem eller føre deres hånd derhen.
Din partner vil nok gerne gøre det så nice for dig som de kan, men de kan heller ikke læse dine tanker, så det kan være du skal give nogle instruktioner. Foruden det, så selv hvis man har informeret og instrueret sin partner, så er det stadig helt fint at røre ved sig selv. Der er nogle ting man bare selv kan gøre bedre eller nogle prakiske begrænsninger som stillingen man er i, eller mængden af ledige hænder.
Håber det det hjælper  :-)
Hvis der er noget du gerne vil have uddybet, eller hvis du har nogle andre spørgsmål, så skal du altid bare skrive ind igen eller ringe ind på 70202266.
mvh Sexlinien