Spørgsmål:
Hej sexlinien. Jeg er en dreng på 15 og min kæreste er også 15. Vi er begge drenge. Her i weekenden havde vi analsex og mens han toppede mig (doggy style) begyndte det at kilde helt vild i min krop. Det var ligesom når man får en orgasme men meget vildere, og så fik jeg udløsning og jeg spermemde vildt meget meget mere end jeg gør, når jeg onanerer. Vi har haft analsex nogle gange men har aldrig prøvet det før. Er det normalt?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål!
Ud fra det du beskriver, lyder det til at du har haft en prostataorgasme. En prostataorgasme er en orgasme drenge kan få, når prostataen bliver stimuleret under sex eller massage. Prostata er en speciel kirtel som mænd/drenge har, og den kan kun stimuleres gennem endetarmen, som fx sker når man har analsex. Det kaldes også for mandens g-punkt, fordi den svulmer op og bliver følsom overfor stimulering, når en mand føler seksuel lyst.
Nogle drenge oplever prostataorgasmen som en dybere og mere intens orgasme, end den de får gennem berøring af deres penis. Det kan være derfor, at du oplevede en vildere orgasme, end når du ellers onanerer selv.
Du skriver også, at du havde en stor udløsning, da du kom. Her er forklaringen at prostata danner den sædvæske, der er i spermen, når du får en udløsning. Når prostataen berøres, producerer den mere sædvæske og ens sperm vil derfor være mere flydende. Det kan derfor også give oplevelsen af, at du spermer mere under en udløsning, end du ellers gør. Hvis du gerne vil læse mere om prostataorgasmer kan du gøre det her.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål, og du er altid meget velkommen til at kontakte os igen!  Du kan også chatte eller ringe til en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores nummer er 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien