Spørgsmål:
Jeg er en ung mand på 22 som har et spørgsmål som jeg håber i kan svare mig på, da jeg var omkring 20 år begyndte jeg at gå i små trusser og nu i en alder af 22 google jeg ret tit efter G-streng til mænd, og jeg har købt en g streng som jeg bruger dagligt da jeg føler mig mere fri. Fri ved at det ikke strammer omkring min pik når jeg bruger alm undertøj. Er det forkert af mig som mand at bruge g strenge, for mange mener at g streng kun er til piger og ikke mænd medmindre man er homo. Jeg selv er hetro. Faktisk søger jeg kun efter små g streng hvor der kun er en lille streng bagpå.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Det korte svar er, at det på ingen måde er forkert for en mand at gå i g-streng. Hvad du går klædt i er 100% op til dig selv og det kræver ikke en bestemt seksualitet, udseende eller identitet at kunne bruge en tøjgenstand. Hvad for noget undertøj folk bruger er op til dem selv og hvad de finder behageligt. Det er netop årsagen til, at der findes et hav af forskellige versioner undertøj alle med forskellige former, materialer, tætheder og længder.
Så du skal bare hygge dig og gå i det tøj som føltes behageligt. Og hvis nogen stiller spørgsmålstegn ved det, behøver du ikke at retfærdiggøre det mere end at sige "Det er det undertøj som føltes mest behageligt for mig".
Hvis der er noget ved min besvarelse du gerne vil have uddybet eller du har nogle andre spørgsmål, så skal du altid bare skrive herind igen, skrive til vores chat eller ringe ind opå 70 20 22 66.
Mvh Sexlinien