Spørgsmål:
Hej sexlinien. Heg har en kink og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med den - hvordan jeg skal forholde mig til den. Kinken er cuckolding med veltrænede, gerne eksempelvis sorte eller arabiske mænd med meget større pikke end mig. Der går sjældent en onani session uden at jeg ser videoer af den slags på nettet eller forestiller mig det i mit hoved. Der er ikke rigtig nogen seksuel handling, udover at sutte pik, der giver mig bare nogenlunde ligeså megen seksuel nydelse. Faktisk kan jeg nærmest ikke have det bedre end jeg har det, når jeg hiver og flår i min middelmådige og blege pik, til tanken om at have en kæreste der knepper store, sorte pikke lige foran mig. Og jeg har svært ved at forestille mig, at jeg kan opnår ultimativ seksuel nydelse, uden at prøve netop det. Men samtidig kan jeg ikke rigtig undgå at føle, at det ville være en dum idé og en nedværdigelse af mig, som ville gå langt over grænsen. Og oveni hatten er det vist en myte, at en kæmpe pik er en gennemsnitlig som min overlegen - desværre vil det faktum måske lægge en dæmper på fantasien, da den så bliver mindre virkelig. Jeg føler dog ofte, at rollen som Cuckold/hanrej nærmest er min naturlige rolle, nok fordi jeg aldrig har følt mig vildt macho, er lidt overvægtig, meget lidt behåret og har en pik som få ville falde i svime over. Men det er vel også bare fantasien der taler. Jeg ved ærlig talt bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre med fantasien. Når jeg onanerer til den, oplever jeg det nærmest som om, at det mest rationelle for mig ville være at blive totalt cuckolded, og at jeg nærmest ikke har levet, hvis ikke jeg har oplevet den kink i levende live. Men når jeg så er kommet har jeg det ikke på samme måde. Jeg føler mig fanget mellem to stole og jeg frygter hvilke konsekvenser det kan have både hvis jeg udlever fantasien og hvis jeg lader være.

Svar:
Hej og tusind tak for din besked. :-)
Cuckolding - at være vidne til at ens partner har sex med en anden (enten med eller uden ens egen tilstedeværelse) er en ret velkendt kink, som mange fantaserer om og/eller udlever. Oftest kan der fra tilskuerens side være et ønske om at den tredje part er flottere, stærkere, mere udholdende, osv. osv. lidt som du også beskriver i dit tilfælde, at de helst skal se markant anderledes ud end dig selv.
Om du skal udleve fantasien i virkeligheden, kan vi selvfølgelig ikke afgøre, men der er jo en række refleksioner du kan gøre dig inden. F.eks. om du kan adskille udlevelsen af din fantasi med den måde du identificerer dig selv på? Man kan sagtens rent seksuelt sætte sig selv i en underdanig position, og samtidig stå helt fast på at man ikke bliver udsat for noget reelt nedværdigende, fordi man ved, at man gør det for sin egen nydelses skyld, og at det ikke nødvendigvis behøves at afspejle noget bestemt, men blot er en form for voksenleg hvor man udforsker den side af sig selv. Vi mennesker rummer jo mange forskellige sider - og nogle sider vælger folk kun at udleve i det seksuelle rum. Du har sikkert før hørt, at en del folk i magtfulde positioner godt kan lide at kunne slippe kontrollen i det seksuelle rum, og blive domineret af deres partner. 😊
Du kan også reflektere over hvorvidt du er NØDT til at udleve fantasien på den måde som den ser ud på, når du onanerer. Måske er det i stedet en idé at starte mere stille og roligt, ved f.eks. at dele din fantasi med andre inde på diverse sexfora på nettet, eller du kan vælge at besøge en swingerklub, hvor du udser dig et par, hvor du oplever manden som mere attraktiv end dig selv, og så kan du høre om du evt. må kigge på mens de dyrker sex, og hvis du finder et eller flere par i klubben, du begynder at føle dig tryg ved (og omvendt), så kan I måske prøve at lege noget rollespil, hvor du kan indtage rollen som cuckold/hanrej.
Nogle fantasier fungerer bedst ved at forblive fantasier, som vi blot har for os selv i det det private onanirum. Bliver man eksempelvis frastødt eller ked af sin fantasi, når man har fået orgasme, er det ikke sikkert man bør udleve den, eller også bør man muligvis vente med at udleve den, til man føler sig mere klar. Spørg også dig selv om det her er en fantasi du virkelig forbinder med lyst, eller om det kan være fordi du inderst inde ikke synes du fortjener bedre? Dette skriver vi, fordi du selv skriver at du føler det nærmest er din naturlige rolle på baggrund af dit udseende.
Ved at tale med folk der deler den samme fantasi som dig, og som evt. også har udlevet den, vil du måske i højere grad få en fornemmelse for hvorvidt det er noget du er klar til at (eller overhoved skal) udleve. Så hvad med at tage et par timer ud af din dag, og sæt dig ned og se hvad der gemmer sig af erfaringer rundt omkring på diverse sexfora.
Vi håber du finder vores svar brugbart og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores telefonnummer er 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien