Spørgsmål:
Jeg har ved onani nu to gange prøvet at få en lille sprøjteorgasme. Den ene gang flød det bare stille ud, den anden gang kom der et lille sprøjt ud i rummet. Problemet er at jeg ikke kan mærke når det kommer, det kunne lige så godt være en almindelig orgasme der var på vej, to gange er der så bare kommet en del væske med ud. Jeg ved heller ikke helt præis hvordan jeg nåede frem til sprøjteorgasme, jeg synes jeg nogenlunde bare gjorde som jeg plejer. Nu er jeg blevet meget nervøs for hvad nu hvis en dreng går ned på mig og jeg skal komme. Det ville jo være forfærdelig pinligt hvis jeg sprøjtede ham i ansigtet, men jeg kan jo ikke rigtig mærke forskel. Jeg kan jo advare drengen hver gang skal komme og få hans ansigt væk fra mit skød men det ville jo også være lidt ærgeligt for det er jo sjældent det sker. Hvad gør jeg? Jeg er virkelig i tvivl.

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål.
Kropsvæsker er en del af det man kan forvente ved sex, og det er der hverken noget unormalt eller pinligt ved. At du kan sprøjte ved orgasme, er et eller andet sted ret sammenligneligt med når en dreng får en udløsning. Og det sker jo også ved blowjobs, at man kan opleve at blive sprøjtet både i hovedet eller i munden.
Det kan svært at gøre sig klog på sine orgasmer, fordi man ikke altid kan mærke hvilken en slags der kommer. Nogen gange kan det have betydning for typen af orgasme, alt efter om man onanerer indenfor eller uden for skeden, men ikke altid. Det kan du eventuelt prøve at undersøge mere, om du oplever en sammenhæng. Du skriver godt nok, at du har onaneret på samme måde de to gange du har oplevet en sprøjteorgasme, men det kan være du begynder at se et andet mønster med tiden.
I forhold til hvad du skal gøre eller sige til en sexpartner, kunne det måske godt være en idé at nævne det, eller at tale sammen om det. Mest i forhold til at du ikke selv skal stresse over det.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Du er velkommen til at skriver herind på chatten eller ringe på telefon 70 20 22 81. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Bh Sexlinien, xx136