Spørgsmål:
Mig og min veninde har diskuteret lidt om strap-on. Altså når en dreng og en pige har samleje så mærker begge to jo noget og har glæde af det. Men hvis nu to piger er sammen og den ene bruger strap-on er det så kun modtageren der har noget ud af det eller mærker hende der bærer strap-onen også noget?

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Strap-ons er et sexlegetøj, som kan komme i virkelig mange forskellige variationer. Så det, at man ikke selv bliver stimuleret, kommer meget an på den bestemte model man bruger. Der er nogen strap-ons som har former der kan være stimulerende for begge ender af den, nogle hvor man kan have den ene ende inde i sig og den kan også bruges sammen med andet sexlegetøj på samme tid.
Men der er også mange former for strap-on, som ikke er lavet til at stimulere begge brugere på samme tid og det er ikke noget problem. Der er mange former for nydelse man kan få igennem sex, foruden at blive rørt direkte. Man kan nyde det at gøre selv handlingen, så man tænder på og nyder at bruge en strap-on, og man kan tænde på at gøre det for en anden, så det er den anden persons nydelse man selv tænder på og nyder. Ellers så er der også ting som man gør under sex, hvor det ikke handler om ens egen nydelse, men kun om den andens og det er helt fint og også mega nice. Oral sex f.eks. er en sexgerning som begge personer ikke nødvendigvis får nydelse af, men det er stadig rigtig populært og meget hyggeligt.
Så den korte opsummeringer er, at der findes mange typer strap-ons, der findes mange typer nydelse og der er mange årsager til at have sex andet end bare sin egen nydelse i øjeblikket.
Hvis der er noget ved min besvarelse du gerne vil have uddybet eller hvis du har nogle andre spørgsmål, så skal du altid bare skrive ind igen eller ringe ind på 70202266.
Mvh sexlinien