Spørgsmål:
Er det ok at være furry når andre griner og laver sjov med det vi ved godt vi ikke er et dyr det er derfor vi lader som om

Svar:
Hej, og mange tak for jeres spørgsmål.
Der er intet i vejen med at være furry. Så længe det er noget I har det godt med, skal I bare give den gas.
Så længe det man laver ikke skader sig selv eller andre, er der ikke noget galt med det. Der er massere folk som er furry og har det sjovt med det. På samme måde er der en masse som synes det er sjovt for eksempel at lave rollespil eller cosplay. Fælles for mange af dem som er furry, eller laver rollespil og cosplay er at mange af dem, synes at det kan være sjovt at lege, eller lade som om at de er nogen andre.
Det lyder til gengæld som om at det går jer på, at andre kan finde på at grine eller lave sjov med det at være furry. Nogen af dem som laver sjov kan måske have svært ved at forstå hvad det handler om, når man lader som om at man er en anden, eller at man er et dyr. Derfor kan det selvfølgelig stadig være ubehageligt, når de laver sjov med det. I skal være meget velkomne til at skrive eller ringe herind på telefon 70202266, hvis det er noget I vil snakke om.
Vi håber at I har fået svar på jeres spørgsmål.
Venlig hilsen
Sexlinien