Spørgsmål:
Hej jeg har et spørgsmål. Det fordi at jeg en gang i mellem spiller pik sammen med min fætter eller min klassekammerat efter skole eller til sove sammen aftaler. Og jeg ved fra andre drenge i skolen at det gør de også sammen en gang i mellem med andre drenge. Men så var det at her i eftermiddag da jeg gjorde det med min ven at vi så snakkede om mon piger også gør det. Altså giver sig selv finger mens de ligger i samme seng som vi gør det. Eller om det mest bare er noget vi drenge gør.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Så vidt vi ved er der ikke nogen statistik på om det mest er piger eller drenge der onanerer sammen. Der er helt sikkert nogen piger der gør det, og synes det er sjovt eller rart, ligesom i gør. Vores erfaring siger dog, at det er mest udbredt blandt drenge, og det er helt okay.
VI håber du kunne bruge svaret til noget.
Du er også altid velkommen til at chatte eller ringe til os på 70 20 22 66
Mvh Sexlinien