Spørgsmål:
hey, på forhånd tak, for at tage jer tid til, at svare på min brevkasse. jeg er en forvirret pige. jeg har aldrig gået op i sex, og porno, og orgasmer, onani osv. jeg er begyndt at gøre onani meget, hver dag - sådan at jeg nærmest, føler mig helt tiltrukket af det. det giver mig ro, inden i mig. gør det mange gange om dagen. når jeg ikke gør det, får jeg en kildende fornemmelse dernede, fordi jeg føler lysten til det - det er lidt ubehaeligt på en måde, at det kommer hele tiden. jeg er begyndt at se meget porno - men er der et sted, hvor man kan finde bedre porno, end det man kan finde på nettet? jeg har købt mig, glidecreme, kondomer og vibrator, som jeg bruger, for at skåne mig selv, så meget som muligt. jeg føler mig heller ikke jeg kan stoppe igen. jeg har oplevet at få en orgasme et par gange, og jeg hårdere man trykker, jo rarere føltes det nærmest. nogle gange, kan jeg blive ve i 45 minutters tid, fordi det føltes så rart for mig. det giver mig ro, indeni. gør jeg noget forkert? vh, en meget forvirret og nybegynnende pige

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Hvad du beskriver lyder som en helt almindeligt oplevelse, som mange får når de begynder at mærke deres seksualitet og begynder at onanere som noget nyt i deres liv.
Den trang og lyst du beskriver er ikke noget farligt og lyder umiddelbart helt normal. Vi kan godt forstå hvis du er lidt bekymret, da det er en stor ændring hvilket altid er lidtskræmmende, men det lyder fra vores perspektiv, som om om du udforsker din sexlyst på en meget sund måde.
Når det kommer til usunde relationer til onanai giver det først mening at være bekymret, når det begynder at være på bekostning af ens fysiske sundhed (hvis man begynder at få sår eller smerter) eller ens forhold og relationer (som hvis man ikke tager i skole eller hænger ud med venner, fordi man ikke kan lade være med at onanere). At bruge langt tid på at onanere er helt fint og kan være meget sjovt og sundt og så længe det ikke er på kostningen af resten af ens liv, så du skal bare hygge dig.
Du havde et sidste spørgsmål om en bedre måde at finde porno på. Det kan det hjælpe at tænke over hvilke kvaliteter, det porno man godt kan lide, har til fælles og mere målrettet opsøge det. Kunne det være personernes udseende, hvad folk gør eller måden de snakker, og potentielt også opsøge andre medier. Det kan være der er gode videoer, tekster og historier eller lydmedier som kunne tilbyde det man godt kan lide og så kan man måske lettere finde mere af det.
Hvis du gerne vil have noget ved min besvarelse uddybet eller har nogle andre spørgsmål, så skal du altid bare skrive ind igen her eller på vores chat eller ringe ind på 70202266.
Mvh sexlinien