Spørgsmål:
hejsa var til fødesldag og legede gemmeleg gemte mig på toilet i et vadekar og bag det badekar lå der nogle trusser jeg tog op og kiggede på dem duftede til dem lagde dem på plads og kom tilbage senere og kiggede på dem igen og igen tog dem op og der lå ogs nogle andre så tog dem med ogs og lagde dem til vask for dem de ve det ik men de har et kamera i garagen der ogs filmer mod badeværlset hvad mon de ik tænker hvis de ser mig ødelægger det venskabet eller noget helt 3 tredje dreng på 14 år

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål, det er rigtig fint, at du skriver herind.
Vi forstår det som om, at gemmelegen er foregået hjemme hos en veninde, og at du nu kunne være nervøs for, om det vil ødelægge venskabet, hvis hun fandt ud af, at du har duftet til hendes trusser.
Nogle gange, når vi er hjemme hos andre, kan vi komme til at blive nysgerrige og kigge i deres skabe eller ting uden at have fået lov. Det er nok de fleste, der har prøvet at åbne et badeværelsesskab, når man har været på toilet hjemme hos andre - og selvom det er helt helt almindeligt at gøre, så skal vi selvfølgelig respektere andres ting. Måske man i den slags situationer kan tænke over, hvordan du selv ville have det, hvis nogle duftede til dine brugte underbukser, som du havde glemt bag badekaret?
Du fortæller, at de har et kamera sat op, der også filmer mod badeværelset. Vi tænker, at det ikke er så sandsynligt, at de skulle have et kamera, der kan se, hvad man laver inde på badeværelset. For de fleste er det et sted, man gerne vil kunne være både nøgen og privat. Så mon ikke, det er en bekymring, du kan forsøge at lægge fra dig? At der med al sandsynlighed ikke er nogle, der kommer til at se dig på et kamera - men at du nu også har mærket den her lidt ubehagelige følelse, man kan få i maven, når man måske har gjort noget, som er en smule for privat.
Vi håber, at du kunne bruge svaret. Du er altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra klokken 15 til 19.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx125