Spørgsmål:
Jeg har et lille problem som er at hver Evig eneste gang jeg kommer får jeg altså en sprøjteorgasme og jeg har prøvet alting jeg har tisset af inden jeg har skulle lave noget og jeg ligger altid et håndklæde under mig. Hvad kan jeg gøre for at det stopper og hvorfor sker det selvom jeg har tisset inden?

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
Der er ikke mange gode svar på, hvordan man kan 'stoppe' med at få en sprøjteorgasme, det beklager vi, at vi ikke kan give dig. Sprøjteorgasmen er en kropslig reaktion, det er ikke alle kvinder, som kan få orgasme på den måde. Det giver mening, at du synes, at det kan være lidt omstændigt altid at skulle have et håndklæde under dig, men vi får luyst til at indskyde, at den slags er mere almindeligt end man går og tror. Sex er langt mere beskidt og besværligt, end hvad vi ser på film eller i porno. Her er der aldreig nogle, der lige skal blive liggende med sæd balanceret på maven, mens en anden henter toiletpapir - ligesom vi heller aldrig ser, at der lægges nyt sengetøj på.
Vi tænker på, om du mon tidligere har oplevet at få en anden slags orgasme? Nogle taler om, at sprøjteorgasmen særligt kan komme, hvis g-punktet stimuleres på den helt rigtige måde, og man formår at slappe nok af i muskulaturen. Får du sprøjteorgasme både når du onanerer og har sex med andre? Og er det altid ved stimulering a g-punktet eller er det måske andre stillinger, du kan prøve, hvor g-punktet ikke stimuleres?
Vi er klar over, at vi snarere kommer med flere spørgsmål end svar. Det beklager vi. Måske du alleree har set Sex med P3's afsnit om fissens orgasme? Der kunne godt være nogle perspektiver, du kunne bruge i det afsnit. Det kan også være, at du kunne have mod på at ringe på 70202266 eller skrive herind til os? Så kan vi lidt nemmere i detaljer tale om, hvordan det her opleves for lige netop dig. Vi vil meget gerne forsøge at rådgive dig mere specifikt.
Vi har lukket 31. dec og 1. jan, men åbent igen fra på fredag og næstre uge almindelig tid - alle hverdage mellem klokken 15 og 19.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx125