Spørgsmål:
efter man har haft ubeskyttet oral sex cunnilingus - hvor hurtigt kan de første symptomer på en kønssygdom derefter vise sig ? rød irriteret mund slimhinde i den bløde del af ganen med blodigt slim ved let berøring med tandbørste allerede omkring 24 timer efter oral sex fisse slikning - er det overhovedet muligt ?

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
Det er en meget præcis beskrivelse af symptomer, du kommer med - og det er positivt, at du så detaljeret har lagt mærke til udviklingen. Hvis du stadig har gener, vil vi anbefale dig at kontakte din læge, da den person er den eneste, der kan teste, diagnosticere og udskrive behandling til en eventuel sexsygdom. At få symptomer allerede 24 timer lyder, som du selv påpeger, en smule tidligt - omend ikke umuligt, og din læge vil også her kunne hjælpe med at kortlægge, hvad der er symptom på hvad, og hvordan det hele lige må forstås.
Vi håber, at du kunne bruge svaret.
Glædelig jul og godt nytår.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx125