Spørgsmål:
Skammer mig over min underlige fantasi, som ødelægger mit mentale helbred Hej, har åbenbart en underlig fantasi om at en pige prutter mig i ansigtet. Jeg skammer mig virkelig tit over at jeg har det sådan, og håber at jeg et eller andet tidspunkt kan få tanken til at gå helt væk. Nu er jeg så blevet bange for om jeg har en "prut fetish" som man nok vilde kalde det på dansk, det er rimmelig pinligt at indrømme men jeg plejede at onanere til videoer af det. Det er begyndt at være virkelig træls på det sidste, for jeg har ikke lyst til at tænke på det, men min hjerne tænker rimmelig tit på det alligevel, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det. Håber i har nogle råd til hvordan jeg kan stoppe med at tænke på det. Tak

Svar:
Hej.
Super fedt at du skriver ind og åbner op om det der kan være svært at fortælle højt.
Fantasier kan handle om alle mulige ting. Nogen kan godt lide at blive tisset på, andre kan godt lide at se ens partner have sex med en anden, imens andre kan lide analsex. Det er dog ikke noget, særlig mange mennesker går rundt og skilter med eller siger højt, og derfor er det nemt at føle sig "unormal", når man tænder på noget særligt. For mange kan seksuelle fantasier være forbundet med skam. Det kan det ofte være, hvis man ikke forstår fantasien eller at fantasien er upassende, udstillende eller stigmatiserende for andre. Nogle fantasier vil man gerne prøve i virkeligheden – i sådanne situationer deles de ofte med andre. Andre fantasier er dejlige at tænke på, men ikke noget man kunne tænke sig at gøre i virkeligheden. Det er helt almindeligt.
Kort fortalt : Din fantasi er helt normal, og det er også helt normalt at man ikke helt forstår fantasien, og man kan have lyst til at onanere til den seksuelle fantasi. Svaret på dit spørgsmål er mere at acceptere din fantasi, og ikke give skamfølelsen lov til at påvirke dit mentale helbred, men nok nærmere give plads til den, hvilket kan være en forudsætning for en masse gode stunder og et bedre helbred :)
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive herind igen. Du kan også ringe på 70202266 eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
De bedste hilsener Sexlinien