Spørgsmål:
Mig og min kære kan godt lide pegging eller jeg kan godt. Og tænker hun os ja. Det giver hun udtryk for hun kan og hun nyder det. Igen går jeg ud fra det gør jeg ivertifald men mit spørgsmål er så nu om jeg kan tillade mig og overgive mig helt 100% til hende.? Og evt så Spice det lidt mere op og så købe lidt frækt lingeri trusser eller G-strenge evt kjole og hele turen og så bare lade hende misbruge mine huller.? Kan jeg tillade mig det eller er det helt ude og skide for vil gerne være submissiv over for hende og lade hende tage styringen.?

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål.
Svaret på dit spørgsmål ligger dybest set i en samtale, som det vil give mening du har sammen med din partner.
Når man begynder at eksperimentere med feks. dominans og submissivitet, er kommunikation en rigtig vigtig del af det, fordi man er inde og lege med grænser. Og derudover, er der også en vigtig samtale omkring de lyster og forventninger, man har til hinanden som par der eksperimenterer sammen.
Selvfølgelig kan du "tillade dig" at have de lyster som du har, for at bruge dit eget ord. Det er helt okay, at det er noget du har lyst. Men om din kæreste, har samme lyster, skal du tale med hende om, og derfor er det svært for os, at svare mere præcist på dit spørgsmål.
Vi håber, at du kunne bruge svaret til noget. Hvis du har lyst til at tale mere med os om det, er du mere end velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem klokken 15 og 19.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx136