Spørgsmål:
Hej sexliniens brevkasse. Jeg ved ikke om I kan hjælpe mig, eller give gode råd om det her. Det omhandler ikke sex med en fyr. Dette omhandler om et crush jeg har på en fyr. Dog har denne fyr ikke et crush på mig, og er totalt ligeglad, iskold over for mig. Han er ligeglad med mig, og lægger aldrig mærke til mig. Jeg er luft i hans verden, og det er et voldsomt crush jeg har på ham, og jeg er dybt forelsket i ham. Kan I hjælpe mig med at komme over mit crush på en måde ? Måske nogle gode råd, tips eller noget helt tredje. Håber inderligt I kan hjælpe mig.

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål!
Det er aldrig sjovt når man går forgæves med sit crush. Det kan vi godt forstå er noget der fylder. Du skriver at du gerne vil komme dig over det, her bliver vi lidt nysgerrige på hvilke omstændigheder du befinder dig i, omkring personen. Studerer I sammen? Arbejder sammen? Er han en du kan undgå, hvis du gerne vil komme videre, eller er du "tvunget" til at møde ham ofte?
I hvert fald kunne et godt råd være at fylde din tid ud med noget du godt kan lide, og forsøge at lægge mindre tankekraft og energi i ham. På den måde kan du måske åbne dine øjne for nogen andre der kunne være søde og fange din interesse.
Vi håber det kan hjælpe, du er velkommen til at skrive på chatten eller ringe til os på 70202266 alle hverdage kl 15-19.
De bedste hilsner
Sexlinien