Spørgsmål:
Forhold i 5 år hvor sex har Været åben og ærligt . Jeg m er bi og Vi begge har snakket om hvor frækt det kunne være hvis jeg lå bundet til sengen og en kom. Og kneppet mig. Min q kan godt lige at sige og se det går lidt råt til . Ogocså mig . Vi har så fornyeligt oprettet en profil på scor i vi lægger Billeder ind af q. Og mig . Og bliver Væltet ned Med kontakt til q og hvor meget de tænder På hende. . En aften tænker jeg m jeg lige vil pifte emne op og lave en teaser . (Quickscor) skiver så ordret sådan her Søger en mand til at kneppe m mens q ser på . Og logger af Og går i seng . Og puhaaaa en shit storm også af kontakt. Nu ved jeg ikke men nu er vores forhold ødelagt Og hun har slået op . Fordi hun siger jeg var utro og var Gået bag om hendes ryg. Velviden om jeg har masser af beskeder hvor hun skriver jeg kan stole på hun hviler i vores sex og troværdig hed og vi tænder På det samme Og hun har endda skrevet en besked hvor i skiver jeg skulle ligge bag bundet med Bind for øjne og så kommer der en stor neger Og knepper mig. Og hun har enda (en anden lyst vi har ) selv fundet en fyr og aftalt han skulle komme hjem til os .engang . Og helt forståeligt for jeg kunne jo se Dialogen med ham efter . Lige som den Quick scor Men hun holder fast i jeg var hende utro og gået bag hendes Ryg Og vil ikke mere. For mig. Føles det helt unfair og et eller andet ligger bag det her som hun ikke kan forklar eller føle . Jeg har accepter det fordi jeg syntes Jo selv det er unfair og urimeligt og at Man ender 5 år på den følelse må forholdet jo omme betyde noget for hende

Svar:
Hej med dig
Du skriver, at din kæreste har slået op med dig, da hun føler, at du har været hende utro. Det lyder til at baggrunden er, at I har talt om at involvere en anden mand i jeres relation. Du har så handlet på jeres fantasi og oprettet en profil. Det blev så årsagen til at din kæreste vælger at afslutte jeres relation.
Vi kan godt forstå, at du kan undre dig over din kærestes reaktion. Når man leger med forskellige fantasier og grænser i forholdet, kan man komme til at – bevidst eller ubevidst – overtræde hinandens grænser. Det er selvfølgelig noget mange har lyst til at undgå, og derfor er det vigtigt, at I taler åbent om det.
Nu har hun jo valgt at trække sig fra forholdet. Det kan være, at hun føler sig såret og har brug for at holde afstand for at bearbejde sine følelser. Samtidig lyder det til, at du er uforstående over for, hvorfor hun reagerer som hun gør. Du kan overveje at række ud til hende og fortælle, at du har brug for en samtale for at forstå, hvad der er foregået. Prøv at være nysgerrig på, hvilke tanker og følelser hun går med - særligt hvordan hun havde det, da hun fandt ud, af at du har oprettet en dating profil.
At tage ansvar og vise oprigtig interesse for hendes perspektiv kan være et vigtigt skridt - uanset om I ender med at finde tilbage til hinanden eller ej.
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive i vores chat eller ringe på 70202266 alle hverdage kl 15-19.
Bedste hilsner
Sexlinien