Spørgsmål:
Mojn jeg hedder Jeppe og jeg vil spørge når jeg onanere så plejer og og gør det op og ned med forhuden men kan måske gør noget andet som er vildere Og kan man også gøre sådan til for når jeg onaner op og ned så kommer min sperm ud med det samme kan man så gør noget til det ikke gør ?? Til der gør længere tid ???

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Vi har en side der beskriver drenge/mænds onani rigtig godt, så vi vil sende dig videre hertil: Drenge/mænds onani
Det lyder også til at du måske oplever det man kan kalder ”for tidlig sædafgang”, der er en metode der hedder start-stop-teknik, som du kan læse videre om her:
Hvad siger sexologen om for tidlig sædafgang
Sådan holder du udløsningen tilbage
Vi håber du kan bruge svaret og de links vi har fundet til dig.
Ellers er du meget velkommen til at skrive til os på chatten, eller ringe på 70202266.
De bedste hilsner,
Sexlinien