Spørgsmål:
Hej. Må jeg som mand på 22 år godt sende og modtage frække snap fra en pige på 16 år uden det er ulovligt for mig pga. Hun er under 18 år?

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Det korte svar er, at det må du ikke. Det er ikke lovligt for dig som en voksen, at dele med og modtage nøgenbilleder fra en der er under 18. Der er nogle undtagelser af dette, f.eks hvis i var kærester/ havde et forhold imens i begge var under 18, hvorefter den ene fylder 18, men denne situation er desværre ikke relevant for jeres situation. Så det må i ikke. Du bliver nødt til at vente indtil hun er fyldt 18 hvis i gerne vil dele nøgenbilleder med hinanden.
Hvis du har nogle andre spørgsmål eller gerne vil have noget uddybet, så kan du altid skrive ind igen her eller på vores chat eller ringe ind på 70 20 22 66.
Mvh Sexlinien