Spørgsmål:
Hej, Jeg ses lige nu med en fyr som tidligere i dag prøvede at have anal sex. Jeg fik det stoppet hurtigt, da det gjorde ondt og ikke er noget jeg har lyst til. Han nåede aldrig at komme helt ind, og var kun meget meget lidt inde. Men jeg begyndte stadig at bløde. Nu flere timer senere, har jeg faktisk virkelig ondt, og det bløder stadig derfra. Jeg har prøvet at vaske området, med varm vand og mild intimsæbe. Nu er jeg bare bange for om det her overhovedet er normalt? Føler også jeg har svært ved at holde på afføringen nu. Hilsen, fortvivlet pige

Svar:
Hej og tusind tak for dit spørgsmål,
Først og fremmest, så lyder det som en virkelig ubehagelig oplevelse. Det er vi så kede af at høre, at du har oplevet. Det kan opleves utroligt grænseoverskridende, at ens sexpartner begynder at have sex på en måde, som man ikke har samtykket til. Det er langt fra i orden.
Vi er kede af at høre, at udover at det har været en ubehagelig oplevelse, også har ført til smerte og gener. Det er almindeligt at det kan bløde lidt og føles lidt slapt efter analsex. Men når du skriver, at blødningen ikke stopper og at du har svært ved at holde på afføringen, vil vi råde dig til at ringe til lægen.
Hvis du har ondt i maven over det der er sket og har brug for at snakke med nogen om det, er du altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Mvh Sexlinien, xx17