Spørgsmål:
hey, jeg er en dreng på 18 år som døjer med forhudsforsnævring. når min pik er slap, kan jeg sagtens trække forhuden helt tilbage. Men når den er stiv har jeg meget svært ved det. har lige købt en creme der hedder “bepanthen salve” og har brugt den i nogen dage nu. har læst på at man først kan se resultater efter et par uger, men når jeg smører cremen på, på den måde som jeg har læst at man skal. Så ender cremen alligevel på pikhovedet når jeg er færdig og forhuden bliver trukket op igen. Har haft sex før, men hvor min forhud blev “tvunget” tilbage. kan i nogle situtationer have svært ved at få den op at stå fordi jeg føler at min pik bliver holdt tilbage af min forhud. Har i nogle gode råd?

Svar:
Kære dig.
Tak for dit spørgsmål.
Vi vil anbefale dig, at få din pik tjekket af din læge, så de kan hjælpe dig videre med behandling.
Heldigvis er forhudsforsnævring nemt at behandle med en særlig creme (ikke den du skriver, du har), som skal ordineres af lægen. Cremen kan hjælpe forhuden med at udvide sig. Hjælper behandling med creme ikke, kan man få lavet et lille, udvidende snit eller fjerne en lille smule af forhuden ved en mindre operation.
Der kan være nogle smerter umiddelbart efter indgrebet.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Med venlig hilsen
Sexlinien, xx136
Dreng/Mand på _ år