Spørgsmål:
hvor dan kan det være at når man røre mine brystvorder at jeg bliver lirede som fyr ?? . og hvor dan kan det være at når jeg ser min mor nøgen så får stå pik ??

Svar:
Hej og tak for din henvendelse,
Uanset hvilket køn man har, så er brystvorterne et følsomt sted på kroppen. Det er det, man kan kalde for en 'erogen zone,' som egentlig bare betyder, at det er særligt rart at blive rørt eller kærtegnet der. Grunden til at nogle steder på kroppen er 'erogene' er, at der er mange følenerver, der ender dér. Og det betyder, at ens sexlyst kan blive vækket, når man bliver rørt dér. Det kan også virke omvendt, altså så man får stive brystvorter, hvis man føler sig liderlig.
Vi kan desværre ikke rigtig svare på det omkring din mor. Der kan være rigtig mange grunde til, at man kan få stiv pik ved at se sin mor uden tøj. Det kan selvfølgelig være ubehageligt, fordi de fleste er klar over, at man selvfølgelig ikke skal have sex med sin mor. Vi vil derfor råde dig til at skrive til os på chat eller ringe til os på 70 20 22 66 for at få rådgivning omkring det. Det vil vi gerne hjælpe med. Vi har åbent alle hverdage mellem kl. 15 og 19.