Spørgsmål:
Hej jeg er en dreng på 14 Jeg syntes nogle gange jeg onanerer lidt for meget og ville gerne vide om i har nogle råd til hvordan du lettere kan stoppe det

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål.
Hvad får dig til at føle at du onanere for meget? Det er helt normalt at onanere en del når man er i puberteten eller på vej ind i den, så det er der slet ikke noget i vejen med. Det er kun et problem hvis man føler at man begynder at onanere når man ikke har lyst til det eller hvis man føler at det kommer i vejen i ens hverdag. I sådan en situation kan man prøve at erstatte det at onanere med en anden aktivitet såsom at løbe en tur eller spille computer. Men igen er det helt normalt at onanere en del, så med mindre det forhindre dig i din hverdag, behøver du ikke at være bekymret :).
Vi håber du kunne bruge svaret til noget
Ellers er du altid velkommen til at chatte med os eller ringe på 70 20 22 66
Vi har åbent mellem 15-19 alle hverdage.
Mvh Sexlinien