Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 15 og jeg har skrevet med den her dreng i siden marts, jeg har også skrevet med ham før det hvor vi blev ved med at aftale at vi skulle ses men hver gang aflyste han og jeg forstod aldrig hvorfor fordi han spurgte selv om vi skulle ses men og det blev han så ved med at gøre indtil den 7 juli hvor vi havde aftalt at ses og den her gang skete det faktisk. Han kom og hentede mig på stationen også betalte han for min bus billet hjem til ham og han købte og en redbull til mig, der hvor vi så kommer hjem til ham hygger vi os rigtigt meget, vi kysser og han skifter også bukser foran mig men vi havde ikke sex men jeg er bare forvirret fordi vi skriver og sender hjerter og alt mulig som vil ligne at han kan lide mig men nogen gange svarer han mig ikke i flere timer men svarer alle andre og så her i dag den 27 juli skulle han have kommet hjem til mig men hans hund fik åbenbart ligepludslig en kræft knude så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre fordi han opfører sig som om han kan lide mig men nogen gange er han bare en typisk dreng og ikke kan tage sig sammen. Hvad skal jeg gøre, skal jeg bare give op eller skal jeg se om han prøver igen

Svar:
Hej med dig
Og tusind tak for din besked!
Vi forstår godt, at du er lidt forvirret over jeres relation. Det lyder, som om han er lidt svær at aflæse.
Når andre mennesker sender blandede signaler, kan vi bruge meget energi på at tyde, hvad de vil - og nogle gange glemme at tænke over, hvad vi selv gerne vil.
Derfor synes vi, du skal tænke lidt over, hvad du gerne vil med jeres relation. Synes du, han er en sød og dejlig fyr? Er du ok med, at jeres aftaler bliver aflyst så ofte?
Hvis man ved, hvad man selv synes, er det også lettere at sige fra over for den anden. Du kunne jo prøve at sige til ham, at du undrer dig lidt over, at han aflyser så meget, og er dårlig til at svare på beskeder. Det kan jo være, han har en god grund - måske er han genert, og får kolde fødder, når aftalen nærmer sig. Måske er han bare lidt ligeglad. Måske vil han gerne ændre på det, hvis han ved, det betyder noget for dig.
Du spørger, om du skal give op eller se, om han prøver igen. Umiddelbart lyder det ikke, som om hans opførsel kommer til at ændre sig så meget ud af det blå, da den har gentaget sig mange gange nu. Men hvis du synes, han er rigtig dejlig, er det måske ærgerligt at "give op", før du har prøvet at snakke med ham om, at du synes, det er nederen.
Vi håber. at du kan bruge svaret til noget - det kan også være, at du har lyst til at ringe herind, vi vil rigtig gerne tale med dig om det. Vi har åbent alle hverdage mellem klokken 15 og 19 på telefon 70202266.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx25