Spørgsmål:
Uanset hvor meget vi varmer mit røvhul op og hvor meget glide cream vi bruger så revner huden om anus. Og vi har varmet det op så længe at mit røvhul er helt slap men det gør stadig ondt og revner. Og har gjordt som alle anbefaler men det hjælper ikke. Betyder det så bare jeg ikke kan ha analsex?

Svar:
Hej,
Analsex kan kræve rigtig meget tålmodighed. Det lyder dog som om, at I har fat i de rigtige grundsten.
Lukkemusklen og slimhinden er designet til at lukke noget ude og ikke ind, og derfor kan det tage meget tilvænning. Musklen vil spænde op, når man prøver at føre eks. en finger op. Derfor er det hammer vigtigt, at man netop bruger glidecreme, sørger for at være opstemt, og tager sig god tid.
En god ide kan være at starte i det små, en lillefinger eller en mindre butplug. Når det lykkedes og føles rart, så kan man have gavn af at holde en pause, før man genbesøger det. Det kan godt være det tager flere gange med mindre genstande før, man kan prøve og lykkes med noget større.
Når nu du beskriver revner ved endetarmen, kan det være I skal vente til slimhinden er helet, før i prøver igen. Indtil da kan man lege med de andre dele af analsex, som at berøre, kæle eller slikke anus. Analsex er nemlig mere end penetration.
Så fat mod, hav tålmodighed og sørg for at have det sjovt i mens.
Vi håber, at du kan bruge vores svar. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Bedste hilsner fra Sexlinien, xx35