Spørgsmål:
Er det normalt i et forhold slet ikke at have haft sex (vi har været kærester i over et halvt år nu) Han har en del ting med i bagagen fra barndom m.m

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Det er korte svar er, at der ikke er noget som er "normalt" i alle forhold. Hvad der fungerer for et forhold, er normalt for det forhold. Spøgsmålet du måske skal stille dig selv, er om den nuværende situation fungerer for dig? eller om det er noget i skal have talt om eller arbejdet på sammen.
Hvis der er noget ved besvarelsen du gerne vil tale om eller have uddybet, så må du gerne skrive igen her på brevkassen, vores chat eller ringe ind på 70202266
Mvh sexlinien