Spørgsmål:
Hej .jeg er 12 år og er begyndt at onanere som i virkelig meget 3-4 gange dagligt men jo flere gange jeg gør det jo sværere og længere tid at få orgasme, MEN her forleden onanere jeg med hårbørste i numsen imens og ved ikke hvorfor jeg fik den tanke omkring min egen FAR men da jeg gjorde så fik jeg seriøst så hurtig kropsrystende orgasme og det var selvom det var 4 gang jeg onanere den dag hvor dwt normalt tager lang tid , MEN nu hver gang jeg tænker på enten far eller storebror i numsen omg så KOOOMER min tissekone så hurtigt hver evig eneste gang, men ved det ulækkert og klam at jeg tænker på dem og ved slet ikke hvorfor tanken opstod , måske fordi det svært at komme efter 3 gange at jeg så seriøst skal tænke på noget ulækkert .....men er det normalt med fantasien om far/bror i numsen når onanere

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Det er helt normalt at for hver gang man får en orgasme, jo sværere kan det blive når man gerne vil have den næste, da de fleste oplever at blive mindre følsomme, for hver gang de har fået en orgasme. Det er ikke sikkert, at det nødvendigvis er tanken omkring din far eller bror, der gjorde at du fik en meget kraftig orgasme - det kan også være fordi du måske rørte dig selv i numsen, der også er et meget følsomt sted. Dog vil vi ikke råde nogen til at bruge en hårbørste i numsen, her er det bedre at benytte sig af sexlegetøj der er lavet til formålet, da der nemt kan komme rifter i numsen.
Man kan ikke gøre for hvad man tænker på, og det er altid MEGET vigtigt at se på forskellene mellem fantasi og virkelighed. Du kan godt have en seksuel tanke eller fantasi som du aldrig vil udleve i virkeligheden, og det er slet ikke sikkert at fantasien kommer fordi du er tiltrukket af din far eller bror, men måske fordi at det med at det er så forbudt, det kan godt gøre en del mennesker lidt liderlige. Prøv at se tiden lidt an, og se om der måske ikke dukker nogle andre fantasier op, som du finder mindre ulækre at tænke på. Fantasier kan komme og gå gennem livet.
Vi håber svaret kunne give dig lidt ro, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Vi kan også kontaktes på telefon og chat på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores telefonnummer er: 70 20 22 66.
De bedste hilsener Sexlinien