Spørgsmål:
Min veninde har kateter når jeg har sovet hos hende har jeg set hende nøgen og set hendes kateter sidst jeg så det tændte jeg på det føler det er unormalt kunne godt tænke mig at få kateter Hvorfor tænder jeg på det

Svar:
Hej med dig
Der er rigtig mange forskellige ting, man kan tænde på, som måske virker lidt "mærkelige".
Det er dog ikke noget, særlig mange mennesker går rundt og skilter med eller siger højt, og derfor er det nemt at føle sig "unormal", når man tænder på noget særligt.
Det er ikke til at sige, hvorfor du lige præcis tænder på et kateter, men du skal i hvert fald ikke føle dig forkert eller unormal.
Du skriver også, at du gerne vil have et kateter, men det kan og bør man ikke få, medmindre man har en medicinsk årsag til det. På den måde kan der være forskel på ting, man tænder på i fantasien, og så hvad man lever ud i virkeligheden.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive herind igen. Du kan også ringe på +45 70202266 eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
De bedste hilsener Sexlinien