Spørgsmål:
Hej med jer Jeg er en 15 årig pige som har fået kæreste. Vi har dog været sammen i et par mdr Han er 3 år ældre end mig, og har været sammen med en del piger + en dreng. Han bliver ved med at tale om den dreng og om dengang de havde sex! Engang havde vi sex, og han råbte hans navn under sexen. Jeg er bange for at han er forelsket i ham Hvad gør jeg?

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Prøv at spørg ham om dengang han råbte en andens navn, imens I havde sex. Det er da et fair spørgsmål, at være sådan: "hvorfor råber du en andens navn ud af det blå?" Det behøver ikke at ødelægge noget imellem jer to, men du skal da endelig prøve at spørge, hvis du ikke lige forstår hvor dét pludselig kom fra.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109