Spørgsmål:
Davs, jeg er fyldt 16 i år og har for nyligt bekræftet for mig selv at jeg er homoseksuel, dog jeg har været "bekymret" over det længe. Jeg har fantaseret tæmmeligt længe om hvisse gærninger og har kommet til den konklusion at jeg ønsker at købe en dildo til *MEGET* privat forbrug hæhæ. Så mit spørgsmål er vel egentlig, Hvordan burde jeg afære mig med at købe sådan én, helst uden at mine forældre bliver bekendt med interessen og kan i give nogle anbefalinger af sexbutikker i Aalborg området som sælger til folk ned til 16 år gammel (Det ku også godt være en webshob, men jeg er bange for det bliver lidt risky)? Tusind tak på forhånd.

Svar:
Hej, og tusind tak fordi du kontakter os.
Det lyder virkelig godt at du er blevet klogere på dig selv. Det kan føles overvældende at forny sig selv - hvis du har lyst til at dele og uddybe det med os, er vi altid klar på chatten eller telefonen.
Vi kan anbefale at du bestiller gennem en online sexbutik, hvor de fleste udbyder service i form af diskret levering, hvilket også betyder at du kan hente pakken selv på posthuset, så selv din nysgerrige nabo ikke kan gætte hvad, der befinder sig i pakken.
Desværre må vi ikke anbefale specifikke butikker, men en Google søgning fortæller, at der eksisterer fysiske sexbutikker i Aalborg. Et forslag kan være at gemme sig bag et par solbriller og en gammel hættetrøje, så købet forbliver mere anonymt. Det bør dog nævnes, at enkelte sexbutikker har forskellige aldersgrænser ift. køb af sexlegetøj, men lovgivningsmæssigt må du gerne købe i sexbutikker.
Vi håber, at du finder en løsning, som du har det godt med, og at du kan bruge vores svar til noget.
Ellers er du altid velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon: 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15:00-19:00.
Hilsen Sexlinien.