Spørgsmål:
Jeg har fået en dårlig vane med når min tissemand er oppe og stå ret, så kan jeg knække den nederste del af min tissemand. Er det farligt for mig at blive ved med eller er der ikke noget ved det? Og min kærste synes jeg er mærkelig fordi jeg gerne vil lege med hendes navle. Er der noget forkert i det? Hilsen en forviret dreng der søger svar for mere erfarende folk og folk der arnbejder med det her til daglig. Fortsat god dag :)

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Nej, det er ikke farligt, så længe det ikke gør ondt på dig.
Du spørger også, om det er forkert at du godt kan lide at lege med din kærestes navle. Det er der ikke noget forkert i, hvis du synes det er sjovt eller dejligt. Det er forskellige hvad man synes er sjovt og spændende ved kroppen - hvis du synes navlen er sjov at lege med, er det helt ok. Det vigtigste er bare, at din kæreste har givet samtykke til det og at hun er okay med, at du rører/leger ved den.