Spørgsmål:
Jeg har for første gang fået mig en kæreste. Han er virkelig sød og vi er nu begyndt på sex. Det går faktisk overraskende godt, jeg troede det ville tage længere tid og lære. Nu har jeg et par gange prøvet at blive taget bagfra, altså doggy. Det har jeg fået en kraftigere orgasme ved. Men samtidig har jeg også følt mig meget ydmyget. Jeg har tilbragt rigtig meget tid hos min onkel og tante som jeg elsker meget højt. De har en gård med køer og jeg har tit køerne blive bedækket af tyren. Så når jeg får doggy så føler jeg mig altså som en ko og det er ydmygende men sexuelt dejligt. Kan jeg gøre noget for at blive fri for den følese eller skal vi bare lade være med doggy? Missionær er jo også fint nok.

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Du behøver ikke at lade andres sex gå ud over din nydelse og lyst - om det så er andre personer eller dyr. Vi mennesker nedstammer selv fra aber, og vi har indimellem nogle træk som man også ser hos dyr: vi har seksuel lyst, vi søger efter føde og drikke, vi er trygge hvis vi tilhører en flok osv. osv.
At få den bagfra kan jo også gøres liggende på siden (som i en ske), eller stående med det ene ben oppe, eller du kan sidde omvendt på ham, når du er øverst. Det behøver ikke være på alle fire. Og hvis det føles lækkert, så er det da synd, hvis det ødelægger det for dig at sammenlige jeres sex med andres sex. Doggy er absolut en af de mest brugte stillinger, og det er også fordi mange virkelig nyder den.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109