Spørgsmål:
Hejsa jeg har en trang til at trusser fanger min seksuelle intresse og har været ved nogle venner hvor jeg har fundet nogle af konens trusser som jeg har kigget lidt på og mere en det nogle gange har man ik bare kigget man har taget dem i lommen og gået ud på badeværelset og gjort nogle ting med dem onanere med dem dufte til dem og meget få gange cummet i dem men det var ik så fedt syntes jeg så jeg har bare slikket på dem og duftet og når vi så har været derude har jeg gemt dem på badeværelset så de bare lå der og når man var derude igen gik man op i skuffen og åbnede den og fandt nogle nye man kunne tage med jeg ville efterligne der jeg så i porno altså det man gjorde prøvet man så næste gange man var derude det var fedt i øjeblikket man gjorde det men efter det føltes det vildt forkert og syntes det tungt at tænke på hvad jeg har gjort alle de antal gange og syntes også det synet for familien det gik ud over min mor ved det hele altså hver lille ting og detjale men hun gik dsv bort her for lidt tid siden 1 måned cirka så kan ik snakke med hende om det men hun ved i hvertfaldt alt altså hvad jeg har lavet med dem cummet i dem osv fortalte det tændte mig osv og hun forstod mig og fortalte det var normalt i purbeten man ændre sig markant men tror jeg er ved udgangen af pubertet nu fordi nu tænker man kun på konsekvenser og hvad skal der ske med mig er det slut for mig eller kommer jeg videre har virkelig brug for hjælp så jeg kan blive glad og komme videre det selfølgelig lidt tid siden jeg sådan rigtigt gjorde det med alle de ting jeg lavede og skrev men sidste gang vi var der tænkte jeg jeg vidste hvor de lå og hvis jeg tog og duftede til dem kunne jeg tænke på det istedet for sorgen af min mor bare lige skubbe det lidt til side bare for en stund og så arrge mig over det med underbukserne istedet kan i hjælpe?

Svar:
Hej med dig
Forskellige mennesker tænder på forskellige ting. Nogle tænder på bryster, hænder, fødder, brugte trusser, latex, og det er kun fantasien som sætter grænser for, hvad mennesker kan tænde på. Der er ikke noget galt i, at du tænder på andres trusser, men vi kan godt forstå, hvis det føles forkert, når du ikke har bedt personen om lov til at bruge deres brugte trusser på en seksuel måde, og du er bange for, at det bliver opdaget.
Hvad man tænder på, kan ændre sig i løbet af livet. Nogle ting som man tænder på, bliver med en og andre ændrer sig. I sig selv er der ikke noget galt i at du tænder på brugte trusser, men som sagt kan det føles grænseoverskridende for andre at finde ud af, at du har onaneret med deres brugte trusser.
Lyster kan være svære at styre, og man vælger ikke altid selv, hvad man tænder på. Kan du evt. finde andre måder at tilfredsstille din lyst på? Kan du f.eks. have en særlig trusse, du onanerer med derhjemme? Har du selv andre ideer?
Derudover har vi tidligere fået et lignende spørgsmål, og vi forestiller os, at det skyldes, at du ikke føler, at du har fået svar på dit spørgsmål tidligere. Hvis du vil tale mere om dit spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe os. Vi har åbent alle hverdage fra 15-19 og du kan ringe 70 20 22 66.
Vi håber, at du kunne bruge svaret.
De bedste hilsner